lunes, 10 de octubre de 2016

autobiografia lingüística
 Jo es parlar tres llengües l'espanyol els valencians i l'engonals estes llengües les e aprés des de molt xicotet en el col·legi vaig aprendre estes tres llengües, el nivell que tinc en estes llengües és alt però vaig pitjor en engonals. En la meua família parle en castellà, pel carrer hoigo parlar en japonés perquè hi ha un bar davall de ma casa que és un restaurant xinés, en la meua família ma tios que són se suïssa parlen en aleman em comunique amb ells en castellà.
        
        Les expressions que m'agraden són unes paraules mu llargues  que  em van dir mos tios de suïssa són mes fàcils la paraules curtes i les mas llargues són molt difícils de dir, m'interesari aprendre l'idioma alman per a poder anar casa de mos tios de suïssa. Una llengua s'aprén millor si fas usos de paraules d'eixe idioma tots els dies un poc, un truc és fer una redacció en eixe idioma tots els dies, tinc una experiència que tinc una prodesora d'engonals particulars.

No tinc cap prejuí linguistico, si se celebra el 26 de setembre jo proposaria fer diverses redaccions de diversos idiomes de la unió europea"
       

1 comentario:

  1. Falten les preguntes del Dia de les llengües...
    I atenció a l'ortografia

    ResponderEliminar