domingo, 18 de septiembre de 2016

Com soc jo


Com soc jo


El meu nom és Adrian Lopez, vaig nàixer el 26 de 

setembre de 2001.Viu a valència amb la meua 

família, el meu germà, mon pare, ma mare. Jo sóc un 

xic alegre , content, divertit i simpàtic, m'agrada fer 

esport com el bàsquet, el tenis, etc, no m'agrada 

sobretot la verdura ni estar molt de temps sense fer 

res. També practique un esport el futbol des que era 

molt xicotet.

També m'agrada molt anar a l'estadi de futbol i veure un 

partit en directe.

1 comentario:

  1. Prou fluix. Cal millorar la presentació, desenvolupar més l'autoretrat.....
    parlar de les llengües, posar una imatge identificativa i explicar per què...

    També has de corregir l'ortografia i els barbarismes. Consulta els diccionaris i usa els traductors

    ResponderEliminar